play with Oreo
Folkene bag Oreo har skudt en sjov konkurrence i gang for studerende ved designuddanelser her i Danmark. De vil nemlig gerne have en kreativ vinkel på deres kommende outdoor kampagne.
Oreo har allerede udfordret en række verdens kendte kunstnere og street artist, til at give deres fortolkning af den berømte kiks. Som I bla. kan se eksempler på her i indlægget 🙂
Så nu opfordres de kreative sjæle her i Danmark, til at at deltage i konkurrencen “Play with Oreo”
Om konkurrencen siger Philip Glesner, Brand Manager for Oreo hos Mondelez Danmark
Vores mission med “Play With Oreo” er at inspirere til leg og kreativitet i hverdagen. Oreo er en kiks, som er blevet verdenskendt for sit ritual “Twist, Lick, Dunk” men med kampagnen tager vi leg og kreativitet til nye højder. Derfor synes vi, at det er oplagt at invitere kreative talenter fra hele Danmark til at lege med, og vi glæder os meget til at fremvise vinderens værk på en af landets bedste beliggenheder.
Selve opgaven består i at designe/fortolke Oreo kiksen som person eller karakter. Og selve kiksen skal selvfølgelig være figurens hoved 🙂 Derudover skal designet tage udgangspunkt i et af Oreos 10 attributter “playfull attributes” som er: Crunch, Discover, Love, Dunk, Pop, Roll, Rock, Dream, Stack, Twist.
I kan finde inspiration og billeder fra konkurrencen lige her 🙂
Og en lille vigtig detalje – Hovedpræmien: Vinderens design vil blive fremvist på et over 220 kvadratmeter stort out-door banner på et af landets bedste og mest trafikerede i København en hel uge. Samtidig får vinderen 15.000 kr og 32 ruller Oreo.
Konkurrencen kører indtil 29. marts og alle studerende ved danske grafisk designuddannelser kan deltage. Man sender blot sit bidrag til oreo.danmark@hkstrategies.com
Billeder: Oreo
Indlægget er lavet i samarbejde med Oreo
Ingen kommentarer endnu